Meteen naar de content

Alleen vandaag, Gratis verzending!

Shop nu. En betaal later met Klarna

Niet goed? Geld terug!

    Ruilen en Retourneren

    Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

    Eenvoudig retourneren in vier simpele stappen:


    Stap 1. Download hier je retourformulier

    Stap 2. Download het retourformulier en vul deze volledig in.

    Stap 3. Stuur je bestelling op.

    Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

    Stap 4. Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.

    Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

    Let op: Bij het plaatsen van een bestelling stemt u ermee in dat de retourkosten voor uw eigen rekening zijn. Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor eventuele retourkosten.

     

    Eenvoudige VERVANGING in 4 eenvoudige stappen (voor beschadigde producten)

    Stap 1: Stuur een e-mail naar contact@olvie.nl met de foto's of een korte video van het onjuiste/beschadigde product dat u heeft ontvangen en leg een korte uitleg over het probleem met het product.

    Stap 2: Zodra we de afbeeldingen/video's van het door u ontvangen product hebben ontvangen, zal ons team het valideren.

    Stap 3: Zodra de validatie succesvol is, stuurt ons team u een gratis vervangende bestelling.

    Stap 4: Ten slotte zal ons klantenserviceteam u voorzien van de nieuwe trackinginformatie voor uw gratis vervanging, zodat u de status ervan kunt volgen.

    Opmerking: U kunt binnen 14 dagen na de leveringsdatum een bewijs van schade overleggen voor gratis vervanging.

     

    Annuleringen

    Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u dit doen zolang de bestelling nog niet is verzonden. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@olvie.nl. Indien uw bestelling al verzonden is, kunt u het pakket na ontvangst nog steeds direct retourneren voor een volledige terugbetaling.

    Gratis verzending Incl. Track & Trace!

    Onze klantenservice is 24/7 beschikbaar

    We hebben 4.500+ klanten bediend en geweldige feedback ontvangen!